Up all night
2013-05-16 KL. 22:54:24 · KATEGORI: Every day

Träningen gick rätt okej, köttade på crossen och sen blev det ingen zumba för den var inställd (buhu) men det var shabam istället, har aldrig testat det innan så jag gav det ett försök idag. Kan dock säga att det inte var min stil alls  och saken blev ju inte bättre genom att jag hade skoskav och ont i fötterna av skorna. Nästa vecka är zumban tillbaka och jag kan bli lycklig igen ♥
 
Anyways, har kollat på tv och slappat, förlorade all min energi när jag var på väg hem från gymmet så slapp var väl behövligt. Hade det inte varit för att jag skriver att jag tränar skulle ni säkert tro att jag är världens lataste människa haha! Ska i alla fall dega lite vid datorn innan jag återgår till min kvällsrutin med Mr. Grey, vi hörs!
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?