TGIF
2013-05-24 KL. 17:50:00 · KATEGORI: Every day

Hello everyone! Hoppas allt är bra med er och förlåt för det tråkiga inlägget igår. Men ni anar inte hur trött jag var efter träningen igår, blev lite uppvärmning på crossen och sen kötta ben och rumpa, + zumba pass och ett avslut på löpbandet. 2 timmar som totalt tog död på mig.
Gjorde middag också när jag kom hem och när det var klart höll jag somna direkt på soffan som ni såg.
 
Hade bara en lektion idag med lite genomgång om lite upcomming stuffs och fick sluta lite innan tolv. Hämtade min dator som numera är helt och hållet min, rätt härligt. Att slippa bära datorn fram och tillbaka från skolan kommer vara det bästa med tvåan! Kom hem och somnade nästan direkt, sen ikväll ska jag träffa Alice för lite girltalk och mys, perfekt fredags kväll! ♥
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?