Reality, perfectly
2013-05-24 KL. 18:19:47 · KATEGORI: Every day

Älskar när man kommer in i en period i livet då allt bara är så bra. När allt bara flyter på så grymt bra. - Så är det just nu. - Mitt första år i gymnasiet börjar närma sig sitt slut och jag ångrar inte mitt val av skola alls. Personerna jag lärt känna på detta året är grymma, bästa personerna ♥ Och alla andra runt omkring mig, jag kan ärligt säga att jag verkligen har de bästa vännerna i mitt liv utan tvekan.
Ännu bättre är att sommarlovet närmar sig med storsteg, sol, vila, träna och bara chilla. Hör ni hur bra detta låter?!
 
Under våren och sommar märker jag verkligen hur glad man blir, dagarna bli längre och kläderna blir tunnare. Det finns verkligen inget att klaga över när vädret blir varmare och kvällarna är ljusa.
❥ L.O.V.E




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?