Måndag / Tisdag
2013-05-28 KL. 15:35:00 · KATEGORI: Every day

Hej! Hade absolut ingen tid till att blogga igår, vaknade i lugn och ro och var på skolan vid halv ett, hade en lektion och slutade sen lite innan två. Käkade och var sen på gymmet för att köra dubbelpass - spinning och iw. Ni anar inte hur död jag var i kroppen när jag kom hem!
 
Är ledig idag vilket är härligt, men vaknade runt halv elva så efter min frulle var klockan redan elva. Har klippt gräset i trädgården och fyfan vad jobbigt det var! Solen kom fram och stekte men det var döds fuktigt ute så ja, detta är väl som ett träningspass kanske?
Vid fem tiden ska jag ta bussen till gymmet, blir ett rygg/mage pass samt lite cardio vilket låter härligt!
Har fått en så grym motivation till både träningen och min kost nu, även om det har blivit så långt in på året så är detta en början i alla fall. Jag kan erkänna att jag är en sucker för alla sötsaker som finns haha.
 

din bddv <3

assåååå emmma jag saknar dig jätte mycket!! sitter ofta och tänker på när vi dealade på att vi skulle gå i klackar i sommar och det är lov om åtta ynka dagar! nu får vi ta tag i att träffas oftare tycker jag! love you <3

DATUM: 2013-05-28 | TID: 17:34:53



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?