21:59
2013-05-30 KL. 21:59:17 · KATEGORI: Every day

Får väl börja med att ännu en gång ursäkta min usla bloggning, har dock inte en bra förklaring på varför så får väl säga sanningen; jag har inte orkat. 
Hej på er! Var ledig igår också vilket resulterar till sen morgon och en massa slapp. Fikade med mina fina girls då Emelie fyllde år, sen skilldes vi på alla olika håll och åkte hem. Handlade med mamma och bara chillade resten utav kvällen. Tog mig en förtjänt vilodag från gymmet också vilket är så skönt. Vilo dagarna är rätt underskattade. 
 
Hade skola idag, skulle bara göra ett idrottsprov som gick rätt fort, efter det gick jag, Linnea och Emelie lite på stan och kollade i butikerna. Åkte och tränade sen vid fem, blev lite uppvärmning på crossen, 1h zumba och sen ett ben/rump pass; lovely! 
Är ledig imorgon också så får se vad jag hittar på, återstår att se imorgon. Nu ska jag sätta på någon mysig film i min ensamhet, vi hörs ♥
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?