Tisdag 5 mars
2013-03-05 KL. 10:57:59 · KATEGORI: Every day

Hejsan allihopa! Träningen igår gick inte superbra, var inte alls taggad på iw passet vilket gjorde att jag inte körde fullt ut. Men en dålig träning är bättre än ingen träning alls, plus att jag var tvungen att träna efter att ha krängt choklad igår. Skyldig. 
Tisdag idag, väldigt seg dag. Har resurstid just nu så passar på att checka in här lite. Jobbar med en kortfilm på media, sisådär kul faktiskt. Vet heller inte om jag ska träna idag, får se vad jag känner för. Vill inte att gymmet ska bli ett tråkigt måste. Det ska vara en kul grej. 
 
Nu känner jag att jag mest bara babblar en massa, så vi hörs när vi hörs! ♥
 
 
Oj vad detta ser lockande ut just nu..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?