Start now
2013-03-17 KL. 22:04:18 · KATEGORI: Every day

Klockan tio på kvällen sitter jag och gör klart mitt tal som jag bara total hatar. Känner mig egentligen inte nöjd men får göra det bästa utav situationen helt enkelt. Med hjälp utav lite awesome musik så ska jag fan ta mig bli klart med detta innan tolv inatt! Tur jag inte börjar förrän 13 imorgon, pigg & glad!
 
Sen för den delen ska jag ta tag i träningen denna veckan och även kosten. Sommarlovet är om bara 79 dagar och jag har ingen beach body alls, kul känsla va? Inte alls, men jag får skylla mig själv, jag satte som nyårslöfte att sluta äta onyttigt men det gick inte alls bra. Men nu har jag några grymma inspo bilder i mobilen som förhoppningsvis kan hjälpa mig på traven.
 
Sorry för så deppiga/irriterande inlägg men det är söndag och jag har nationella imorgon = ingen bra dag att vara glad på. Nya tag imorgon! 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?