Remember it, think of it, explore it
2013-03-01 KL. 11:02:10 · KATEGORI: Every day

Hej på er allihopa och vilket glatt humör jag är på idag! Solen skiner och jag gick med skinnjacka och solglasögon imorse och stekte i solljuset. Började nio och har media och ska välja en film att göra en trailer utav så jag ska kolla igenom en film ifall jag ska ha den eller inte. Soft va? 
Igår tränade jag direkt efter skolan, började med steppmaskinen i 10 min, sen köttade jag ben/rumpa och efter det blev det zumba i en timme. Gick dock inte så bra, var döds hungrig och kunde inte koncentrera mig ordentligt men jag körde på ändå.
 
Idag slutar jag nog halv ett kanske, så jag hör av mig när jag är hemma, puss! ♥
 

Denna snyggingen fyller år idag, grattis Justin! 

Angelica

Åh vad fin blogg!
Kika in på min och delta i min "veckans blogg" tävling. Så har du chansen att synas för mina 1000 unika besökare om dagen, kram!

Svar: Tack så mycket!
Emma Berg

DATUM: 2013-03-03 | TID: 22:25:09
BLOGG/HEMSIDA: http://aangelicas.myshowroom.se



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?