Pause the memories
2013-03-20 KL. 18:09:52 · KATEGORI: Every day

Priset till världens sämsta bloggare gå till.... Mig! Haha skämt o sido, hej förresten!
NP i måndags gick bättre än väntat faktiskt och vi blev klara tidigare vilket var skönt. Gymmade senare med pappa mot kvällen, körde rygg och mage.
 
Igår var en så lugn skoldag, fick veta att vår lärare var borta så jag var hemma redan vid tio tiden igen. Somnade till och från några gånger på soffan vilket var väl behövligt. Jag behöver lov nu! Åkte till gymmet vid åtta tiden med papps och köttade ben och rumpa vilket jag har fått sota för idag. Vilken träningsvärk! Skoldagen idag har gått snabbt, var hemma runt tre tiden. Jag har även fixat och trixat en massa med en ny design som jag ska försöka få klar innan veckans slut, lite nytt och fint är alltid bra.
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?