Only know you love her when you let her go
2013-03-14 KL. 22:02:52 · KATEGORI: Every day

Det här med att skriva tal är ju inte riktigt min grej, så meddans resten av familjen kollar film där nere sitter jag här med en skål chips och har fått en total blackout på vad jag kan skriva för att få talet så bra så möjligt.
Det som gjorde min dag idag var att min kofta redan kommit annars har denna dagen bara varit allmänt seg faktiskt. 
Känner mig super rastlös också, har inte tränat sen söndags och ätit ordentligt har jag inte heller gjort.. Bantnings vecka nästa vecka, japp! Annars lär jag rulla fram på stranden i sommar i en fet onepiece haha. 
 
Imorgon blir det skola igen oavsätt vad, lappen om NP talet ska vara inlämnat imrn så ja, så är det. Nej, nu när vi väl kom in på ämnet så får jag väl fortsätta med mitt tal. Blogg you latero!
 

FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: Jag gör mina designer själv, tack annars!
Emma Berg

DATUM: 2013-03-15 | TID: 18:05:36
BLOGG/HEMSIDA: http://flizanlizan.blogg.se



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?