Not everyone will be worth your time
2013-03-21 KL. 22:29:32 · KATEGORI: Every day

God kväll allihopa, lite sen update idag men bättre det än ingen. Idag hade vi simning på idrotten, inte min favorit om vi ska säga så men det gick bra ändå, sedan rullade dagen på med vanliga torsdags lektioner.
Efter skolan åkte jag direkt till gymmet - eller ja så var tanken. Tog bussen och tryckte stopp och bussen stannade, men där satt jag i min egna värld och lyssnade på musik vilket resulterade att jag glömde hoppa av haha! Så helt enkelt hoppa av på ramlösa och åka tillbaka igen, blev ett härligt zumba pass idag och lite löpband.
 
Kommer hem och då börjar min syster göra knäckkakor (to die for!) Men har stått emot och inte tagit en enda, framsteg på beachbody kosten! Haha så töntig jag låter. Anyway, ligger i sängen och hade tänkt nanna strax så vi höres imorgon ♥
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?