My weekend
2013-03-04 KL. 16:36:28 · KATEGORI: Every day

Kan ju börja med att säga ursäkta för att jag är världens sämsta bloggare, men men.. Hej på er! Blev lite kass update nu under helgen men så blir det ibland.
Efter skolan i fredags gick jag till fröken ethel och köpte en ny tröja som jag velat ha ett tag nu, visar er senare! Sen gjorde jag inte så mycket under kvällen, kollade på en jäkla massa geordie shore avsnitt på mtv tills jag somnade.
 
I lördags var på gymmet lite innan tolv och köttare rygg/mage i 1,5h - så död jag var efteråt. Att dricka celcius innan träningen hjälper så sjukt mycket måste jag säga. Man piggnar till ordentligt.
Mot kvällen åkte jag till Emma, käkade god mat och kollade på Hunger Games som jag inte sett innan, sov där och fick skjuts hem vid halv tolv.
Och igår gjorde jag inte alls mycket, var ute och lekte med lillasyster och passade henne ett tag.
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?