Fredag 15 mars / Lördag 16 mars
2013-03-16 KL. 12:48:57 · KATEGORI: Every day

Hej på er finisar, hade verkligen ingen tid igår till att blogga något, skolan 9-12 sen stack jag upp till olympia och hälsade på några tjejer från min gamla klass som går där. Tiden tickade iväg och jag var inte hemma förrän vid tre tiden. Käka sen lunch och duscha. Tog bussen mot rydebäck och mötte upp girlsen, käkade pizza och hamburgare sen började vi göra oss iordning och sen vidare mot festligheter på tivoli. 
 
Idag då, ingen rolig helg väntar tyvärr nog. Måste göra klart mitt tal och öva in det tills på måndag. Försöker även fixa till en design som jag trixar lite med och försöker få den på mitt vis, vi får se hur det blir. 
 
fredag morgon i bild




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?