090313
2013-03-09 KL. 12:04:06 · KATEGORI: Every day

Hej på er och hoppas allt är bra med er alla. Igår flöt skoldagen på som vanligt, slutade tolv och var hemma lite innan ett. Åkte och köpte hårfärg (japp, goodbye blondie!) Blev lite mörkare än vad jag väntade mig, men det är bara en toning så färgen kommer gå ur och bli ljusare senare ändå. Annars är jag nörd med resultatet, en bra förändring faktiskt.
Käkade middag hos min mormor och morfar på kvällen då min morfar fyllde år, sen när vi kom hem var jag helt döds trött och somnade redan innan elva!
 
Vaknade halv tio idag och gjorde en underbart god frukost- chokladpankakor och kesella. Super gott! Sen dess har jag bara kollat på tv och målat naglarna, ikväll ska jag till Emelie med några tjejer i klassen för en girly night, men vi får höras innan dess, ha det bra! ♥
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?