Workout done!
2013-06-19 KL. 20:17:27 · KATEGORI: Every day

Hola people, lite seg update men så blir det ibland. Gårdagen började som vanligt med jobb, hem och sova (den vanliga rutinen you know) vidare till stan och sedan väla med Emelie. Fick med mig en bikini underdel, visar sen.
 
Samma morgonvisa idag, sen blev det mest bara chill här hemma tills gymmet kallade, köttade rygg/mage idag för det blev inte av i måndags, blev dock lite stressigt för att hinna med spinningen och nu är jag helt död i benen. Har fått i mig lite käk och försöker fixa min spellista på spotify till offline mode i mobilen men det verkar inte vilja fungera.. Lite irriterande måste jag säga + att den senaste veckan har spotify laggat sönder i mobilen. Låtarna pausas osv = irriterad Emma.
Hur som helst, ska försöka fixa detta så vi höres later!
 
 

Amanda

Snygga skor!

DATUM: 2013-06-21 | TID: 03:59:11
BLOGG/HEMSIDA: http://amandisss.blogg.se



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?