Tuesday morning
2013-06-25 KL. 09:54:33 · KATEGORI: Every day

 
God morgon readers, kollade klart på filmen igår men det blev lite sent ändå. Kom upp i tid imorse ändå och iväg till jobb! Var hemma vid halv nio tror jag och bara såg alla mina kläder på golvet så fixade med det lite snabbt. Borde kanske fortsatt med resten av rummet men (såklart -.-) så ser jag en spindel bland mina saker.. Dock ingen jätte stor men tar hand om det senare.
Ska snart kolla på söndagens geordie shore avsnitt som jag missade och se till att jag inte somnar idag haha! Fast GS avsnittet har inte laddat klart så passar på att kolla på Khloé & Lamar.
 
Krängde nyss i mig en hel skål med apelsin och vindruvor, "bättre" än godis? Haha!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?