Todays
2013-06-26 KL. 14:18:23 · KATEGORI: Every day

Var på väla med Alice lite innan två och var där till fem. Fick med mig en ny bh, samma som sist fast i röd haha. Kunde tyvärr inte byta min bikini, så nu har jag en lite för liten bikini underdel, yey. Käkade god mat sen hos min mormor och morfar och när vi sen kom hem höll jag på att somna så trött jag var. Så helt ärligt gick jag upp och la mig, somnade innan klockan ens slog tio. (Kanske till och med innan halv) Så då kom jag på varför jag ska sova en stund efter jobb haha!
Jobbade idag med som vanligt, kom hem innan nio och somnade 30 min senare. Men ska jag sova måste jag börja ställa ett alarm, vaknade klockan ETT! Snacka om att ha sovit bort halva dagen! Hur som helst ska jag åka och träna sen, kör nog axlar och biceps innan ett spinning pass.
Vi får höras senare, puss ♥
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?