Sommarlov
2013-06-05 KL. 22:10:00 · KATEGORI: Every day

Hej på er, sorry att det inte blev någon update igår men hade ingen tid till bloggen faktiskt. Var i skolan vid tio och slutade lite innan elva och fick ...wait for it... sommarlov! Fattar ni känslan?! Gick hem till Emelie när jag slutade, vi fixade en god lunch ihop och sen gick vi en runda på stan. Fyndade en ursnygg shortsdress för bara 50 lappen, lovar att jag fixar bild imorgon!
Sen stack jag hem lite innan fyra och bara tog det lugnt, käkade och packade ihop nödvändigheter och stack in till stan igen innan åtta och mötte upp Emelie ännu en gång med hennes klasskompis Jennie. Vi gick lite på gröningen och snackade, när det blev för kallt gick vi hem till Emelie där jag sen sov över.
 
Idag vaknade vi vid halv tolv tror jag och åt en god frulle, back in bed efter vår frukost och tillslut bestämde vi oss för att åka till väla en stund. Köpte en peplum topp som jag varit ute efter i evigheter, äntligen! 
Har varit hemma sen sju och bara tagit det lugnt nu, så vi hörs imorgon ♥
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?