So crazy is this thing we call love
2013-06-13 KL. 20:09:47 · KATEGORI: Every day

Hej på er, lite sen update men så får det bli ibland. Vaknade vid tio idag (inte såå sent ändå..) utav att det ösregnade ute. KUL! Så när vädret gav med sig lite gick jag ut med vovven en snabb runda och kom innanför dörren när det började ösa ner igen. Annars har soffan och tv:n varit min bästa vän idag fram tills det var dags för jobb. Gick fort idag och som tur är var det uppehåll men regnbyxorna fick åka på och snyggheten försvann. Ha.ha.ha.
Anyways, mamma kom nyss hem efter att ha varit handlat och även hämtat mina nya skor som är grymt sköna! Får nog inviga dem på gymmet när jag har tid eftersom vädret ute är för dåligt att gå med så fina skor med. Visar er dom imorgon iaf, så vi hörs.
 
   




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?