Saturday night
2013-06-29 KL. 21:47:14 · KATEGORI: Every day

Sorry för den lite kassa uppdateringen, men så blir det ibland. Jobbade som vanligt igår, somnade en stund när jag kom hem. Beslöt mig för att gå ut och jogga en runda med vovven och var total död när jag kom hem. Åkte in till stan en stund och träffade mina favvosar för lite chill och en massa prat. Lovie you all ♥
 
Drog mig upp och cyklade till jobb i ösregn (och såklart slutade det regna när jag kom fram) Var så grymt trött att jag bara automatiskt gick upp till sängen. För den delen har jag världens träningsvärk i hela kroppen.
Har passat lillsis ikväll och bar nyss in henne i sängen, så nu kollar jag på film meddans bigsis också sover. Känner att jag håller på att bli förkyld vilket jag verkligen inte vill. Just nu när träningen och kosten går så bra, whää jag vill inte!
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?