Give me freedom, give me fire
2013-06-02 KL. 13:33:00 · KATEGORI: Life of

Hej på er, igår var det lite för fint väder för att starta datorn och blogga vilket jag hoppas ni förstår. Cyklade till maxi med lillsyrran och tog sen en glass fika med min farbror som också var där. Efter lite käk platsade jag mig direkt i solen med sololjan i hopp om att få lite färg hehe. Lite färg måste jag säga jag fick..
Blev lite molnigt ute så jag gick in och duschade, sen åkte jag till Josse där gjorde vi oss iordning och Emelie kom också lite senare sen stack vi vidare på fest hos David. Blev en härlig kväll med goa människor, men då de flesta skulle dra ut senare stack jag hem sen vid halv två.

Vaknade runt tio tiden imorse och har inte gjort så värst mycket sen dess, seg söndag måste jag säga. Är ledig imorgon men ska ner till OV beach handbollen och fota med skolan så det lär bli en lång dag och jag hoppas på bra väder!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?