Glad midsommar!
2013-06-21 KL. 15:38:09 · KATEGORI: Every day

Hej på er alla, hade inte tid att blogga nåt igår, men ja mina dagar är för det mesta detsamma. Jobb som vanligt, kom hem och somnade en liten stund, knappt en timme faktiskt! Tränade ett grymt benpass och efter det väntade 1h zumba. Riktigt härligt! Duschade snabbt och gjorde mig iordning sen åkte jag till Ebba och Emma. Träffade även Becca ett tag innan jag tog sista bussen hem.
 
Jobbade även idag, trodde jag skulle ramla ihop direkt när jag kom hem så trött som jag var. Gick upp och la mig för att orka med allt ikväll så nu är jag pigg och glad. Käkar lite grillat här hemma och sen åker jag till Josse där det väntas fest, glad midsommar på er! ♥
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?