17 juni
2013-06-17 KL. 23:17:08 · KATEGORI: Every day

Hello readers! Gick upp redan kl. 06 imorse och var på jobb strax innan sju, höll på ett bra tag och kom hem, däckade i soffan ett litet tag som var väl behövligt. Sedan dess kollade jag bara på tv tills det ringde från jobb då extra hjälp behövdes. Sen tog jag bussen till gymmet, blev bara ett zumba pass tack vare att jag inte hade hunnit käka ordentligt.. Mådde inte super bra efter 1h zumba med bara ett äpple innan dess. Ta lärdom av mina misstag people! 
Var hemma lite innan åtta och fixade en maskin tvätt samt tog en dusch och nu ska jag fortsätta titta på en film jag påbörjade igår, Safe Haven, än är den bra! 
 
Appro på igår, så hände det en extremt läskig sak.. Låg i sängen och höll på att kolla på filmen och bara kollar runt i rummet (fan) ser värsta stora äckel spindlen uppe på väggen och dör utav panik. Mamma ligger och sover (hon dödar alltid alla spindlar, räddaren i nöden ♥) och jag insåg att jag var tvungen att lösa problemet själv. (ännu mer fan) Tillslut skakar jag så mycket av rädsla, för ja jag är så sjukt rädd för spindlar. Eller ja har en stor fobi för dem. 
Tur som attan lyckas jag få min syster att döda den men jag kunde knappt somna, låg bara och tänkte om där var fler, ueh! Vintern är bättre på den delen, INGA insekter på flera månader, lycka! 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?