Torsdag
2013-07-18 KL. 21:22:36 · KATEGORI: Every day

Hej och förlåt först och främst för allt mitt damp idag. Har varit lite arg över min mobil (har haft den i säkert 2 år + lite till, tappat den i klinker golv, vanligt golv osv men inget har hänt och nu hände detta.. iPhone's 9 liv tog nog slut igår haha!
Aja, slut tjatat om min mobil! Igår tog jag tåget vid fem till Åstorp med Linnea och Matilda och åkte till Emelie där Josse och Rebecca sedan kom. Vi grillade och hade en massa girltalk, riktigt härligt var det att träffa alla igen. Fick skjuts hem av Rebeccas mamma så jag var hemma runt tolv tiden och somnade strax efter det.
 
Idag vaknade jag halv tolv, planen var först att ta en morgon pw men jag kände verkligen inte för det. Så tog mig en liten go frulle framför tv:n och bara chillade. Skulle åkt och träna också men jag hade absolut noll lust till det så det fick bli en riktig slappedag helt enkelt. Nu har jag käkat lite go mat från salladsbaren och även fått i mig lite onyttigheter, men det är okej ibland. Vi hörs imorgon, puss ♥
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?