Söndagens planer
2013-07-14 KL. 16:49:25 · KATEGORI: Every day

Skrev ett inlägg imorse men just när jag skulle publicera det så försvann internet, så typiskt!
Vaknade vid tio idag efter att jag kom hem vid två tiden igår. Mötte upp Alice och Felicia i Påarp där vi skulle till några killar ett tag, men det slutade med att vi stannade i Påarp istället för att åka till karnevalen. Vi orkade inte åka in till Landskrona helt enkelt haha!  
 
Beslöt mig för att städa på rummet idag, det blåste och var jätte molnigt så tänkte passa på när man ändå inte kan vara ute och sola. Tog mig dock nästan hela dagen (bortsätt från matpauser osv haha) men sån är jag, hatar att städa så då tar det flera timmar att bli klart. Men nuså!
Har inte något planerat ikväll men det blir nog bara chill här hemma med lite film.
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?