Sena nätter
2013-07-21 KL. 18:18:16 · KATEGORI: Every day

Fortsatte sola ett bra tag igår, sen duschade jag och vid åtta åkte jag till Emma för en myskväll (vart för längesen sist så det behövdes) åt god mat och efter ett bra tag framför datorn hittade vi äntligen en film att kolla på, Pitch  Perfect som jag aldrig sett innan. Riktigt bra var den och rolig för den delen! Tog moppen hem vid halv två när filmen var slut och somnade rätt snabbt efter det.
 
Hjälpte min mormor och morfar innan idag hemma hos dom med min syster, väl hemma platsade jag mig direkt på altanen för att hinna sola en stund och få lite färg vilket jag lyckades med. Annars då, ja får se vad kvällen erbjuder och imorgon blir en ordentlig träningsdag; morgon pw och sen zumba + styrketräning, wiho taggad!
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?