Mys fredag
2013-07-19 KL. 22:55:20 · KATEGORI: Every day

Hej alla fina! Har varit full rulle hela dagen idag så därför har jag inte hunnit uppdatera något förrän nu. Bättre sent än aldrig eller hur va det nu? Hur som helst, har städat lite här hemma i förmiddags, sen tog jag bussen lite innan fyra och mötte upp Matilda i stan fyra för en fika på Mezo (bara för jag aldrig varit där innan haha) och där satt vi ett bra tag och bara pratade om allt möjligt. Tillslut var klockan kvart i sju så då gick vi in och beställde vanlig mat och fortsatte vårt prat. Julia kom också förbi en snabb sväng innan hon fortsatte hemmåt och vid nio stack jag och Matilda därifrån. Verkligen skönt att bara kunna sitta och prata i evigheter! 
 
Är hemma nu ialla fall och ska sätta igång någon mysig film och bara ta det lugn de sista timmarna av denna fredagen, vi hörs! 
 
Fina Matilda! ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?