Den enda personen som tagit upp min tankekraft
2013-07-15 KL. 23:28:49 · KATEGORI: Every day

Hola amigos, hoppas allt är bra med er alla! 
Idag har det varit full rulle hela dagen, vaknade vid halv elva och såg att det var soligt ute så jag beslöt mig för att skippa morgon pw:en och ligga och sola istället. Käkade först frukost och när jag var klar hade hela himmeln blivit täckt av moln. Tack lixom. Så där satt jag i bikini innomhus vid tv:n istället. 
 
Sen tog jag och bigsis bussen för hon skulle fixa naglarna (egentligen jag också men hon som skulle göra det fick avboka). Jag tog sen bussen först till stan för att köpa en sub innan träningen, kom till gymmet vid fem och köttade rygg + mage innan zumba passet. Måste jag säga hur härligt det var? Anyway, Elin kom sen till gymmet när hon var klar och då hämtade vi vår moppe som varit på lagning och åkte hem.
Sen dess har jag hunnit duscha, käka och fixat lite med bloggen, ttyl - over and out.
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?