De senaste dagarna (mycket text)
2013-07-28 KL. 18:26:34 · KATEGORI: Every day

Har hänt en del sen sist och jag har inte haft någon lust till att blogga alls, men lite snabb update; 
Torsdag: Jobbade ju som sagt med Josse fram till tio, sen gick jag och träffade Becca och Ebba en stund innan jag tog bussen hem. (Blev dock sur på skånetrafiken som sa på kundtjänsten att sista bussen gick halv tolv och att inga extra bussar var insatta, men så lite visste han om sitt jobb då sista bussen gick halv två och det var extra bussar..)
Fredag: Gjorde knappt någonting innan jag skulle ta bussen in till stan för att fira Josse som fyllde år. Käkade på Café Viva och gick sen lite på festivalen. Vid elva gick vi alla skilda vägar och jag träffade återigen Becca och Ebba, slutade dock med att vi gick hem till B för vi var så trötta på festivalen och innan jag tog bussen hem köpte vi lite hot wings. 
Lördag: Var flitig och handlade lite på maxi till familjen och hämtade även ut min nya bikini (fotar den imorgon!) Sen tog jag bussen till stan vid fyra och mötte Josse halv fem, gjorde oss iordning och åkte sedan till Oscar för fest. Kul hade vi ialla fall och jag var sedan hemma vid två och däckade. 
 
Nu ska jag ta på mig myskläder och åka in till stan för att chilla med Beccis och ev Emma, så vi hörs imorgon!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?