Can't hold us
2013-07-29 KL. 23:16:56 · KATEGORI: Every day

God kväll på er, krängde en massa våfflor tills jag dog (Skojja, åt bara tre. Hamnade dock i matkoma) och sen vid fyra var jag och mamma på väla för hon skulle klippa sig och jag kollade bara runder lite snabbt i butikerna. Hittade en väska som jag är sugen på att köpa, men får se hur det blir. Gick sen till telenor vilket slutade med att jag numera har en ny, hel telefon. Inga spruckna skärmar, yes! Tack mammi ♥ 
Glömde min plånbok och busskort hemma så vi körde in om GA och hämtade det som min syster tagit med hemmifrån, sen lämnade mamma av mig på gymmet där jag totalt köttade på zumba passet och körde lite ben snabbt efteråt. Duschade och sen när jag kom hem har bara bara fixat med nya telefonen, fixat med appar osv och nu blir det lite filmmys.
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?