Bad blogger, I know
2013-07-01 KL. 21:45:00 · KATEGORI: Every day

Hej på er vänner, behöver jag ens skriva att jag jobbade imorse eller? Haha. Jobbar dock bara veckan ut sen är jobbet slut för sommaren. Kom hem lite senare än vanligt och kollade på lite tv. Åkte sedan och solade eftersom vädret här hemma inte tillåter solning utomhus. Missade såklart bussen hem med en ynka minut, och nästa skulle gått 1h senare.. Så tog en annan buss till maxi och gick en pw därifrån hem på en halvtimme. Faktiskt riktigt skönt måste jag säga!
Lyckades även bränna mig i ansiktet, tjäna kräftan! Haha så nu sitter jag med lite cooling lotion i faces i hopp om att det ska gå över till imorgon. Har även snackat en del om Liseberg som jag ska till på onsdag och bestämt lite angående det. Med andra ord, sommarlovet flyter på och vädret levererar allt utom sol och värme.
 
 Gårdagens middag, sallad, kött och funlight meddans resten av familjen
krängde pizza och kebab. #vågavägrapizza




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?