13.07.13
2013-07-13 KL. 16:10:06 · KATEGORI: Every day

Hej på er, har inte haft någon speciell blogglust och tyvärr är jag lite trött på bloggen. Får se ifall jag får tillbaka blogglusten snart men ska försöka blogga så gott jag kan ändå! Igår började jag morgonen med en pw, sen trättade jag bilen här hemma för att tjäna lite pengar, fixade även lite annat här hemma. Sen vid nio så tog jag bussen in till stan för att träffa Alice, blev att vi kollade Gossip Girl och krängde en massa vattenmelon + en hel del snack.
 
Idag har jag passat lillsyrran fram tills för en timme sen, ska till karnevalen i Landskrona. Vet dock inte riktigt när men det får vi se helt enkelt, så vi hörs nog inte förrän imorgon, puss ♥
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?