You and me together, nothing is better
2013-01-07 KL. 19:03:00 · KATEGORI: Every day

Hej på er alla, hoppas allt är bra med er idag. Vaknade vid elva fast jag satte larm, hur ska jag kunna gå upp kvart i sju imorgon?! Aja, var i stan vid halv tre och träffade Alice, hämtade mina kläder sen nyår och sen åkte jag och gymmade. Mage och rygg stod på schemat men tränade bara en timme så jag var så hungrig. Hade bara ätit frukost så att gymma klockan fyra utan mat, ja det var tröttsamt. Glömde såklart mina pengar hemma så får ta och sola imorgon efter skolan istället. 
Var hemma vid sex tiden och fick i mig lite käk och nu sitter jag här och tar det lugnt. Skola imorgon, ja vad mer kan man säga om det? 
 
P.S kolla in denna bloggen, hon har en tävling om iphoneskal. Var med ocg tävla du med!
Länk direkt till tävlingen
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?