Would you like yourself if you met yourself?
2013-01-23 KL. 21:50:29 · KATEGORI: Every day

Godkväll allihopa, blev klar med instuderingsfrågorna redan vid tre tiden så då fick jag sluta. Hann hem ett tag innan jag drog vidare till gymmet för ett ben & rump pass + step pass. As jobbigt. Kom hem vid åtta tiden och åt lite food och kollade på lite meningslös tv och nu ska jag sätta igång gg, måste ju bli klar med serien nån gång i livet hehe. 
 
Blev så sur häromdagen. Fick ett mejl från nelly.com om att mina vita jeans jag beställde är slut i lagret, så nu måste jag vänta tills dom kommer igen innan jag får dem. Great, eller ja. Nej. 
 
I väntan på bussen till gymmet med rosa mjukisbrallor och rosa träningsväska, love pink! ♥

LOVA

var har du köpt byxorna och träningsväskan? :)

Svar: Byxorna är köpta på cubus fast nu finns den färgen inte mer, men kolla där för där finna nya fina färger! Väskan vet jag inte var den är ifrån för den har jag fått utav mamma :)
Emma Berg

DATUM: 2013-01-25 | TID: 21:00:24
BLOGG/HEMSIDA: http://lova.blogg.se



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?