Weekend is here!
2013-01-24 KL. 22:03:05 · KATEGORI: Every day

Godkväll på er alla, skolan idag har varit rolig, flöt på rätt bra och engelska redovisningen gick faktiskt rätt bra. Fick sluta tidigare men eftersom jag inte hade hunnit hem innan mitt zumba pass stannade jag i stan till halv fem och satt med Lina, Nicole och Amanda och snackade en massa, jätte trevligt faktiskt.
Gick 20 min på crosstrainern och sen vidare på zumban i 1h, kom hem vid halv åtta och var helt frösen av mig. 
Påminnelse till mig själv: Använd mössa och halvduk för att ha känsel i ansiktet när du går från och till bussen. Det är lixom minusgrader och snö ute Emma.
 
Ja, Emma dissade mig imorgon för sina frukter som egentligen inte finns, (som vanligt) nä men hon kunde inte åka till malmö så jag får se vad jag hittar på imorgon helt enkelt.
 

LOVA

super snygg outfit!

DATUM: 2013-01-25 | TID: 20:45:31
BLOGG/HEMSIDA: http://lova.blogg.se



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?