Wednesday 9th
2013-01-09 KL. 22:29:06 · KATEGORI: Every day

Ligger i sängen nyduschad och kollar en massa bloggar, letar lite insperation till lite mer bloggning. Ska fläta håret och sen lägga mig och läsa lite så jag kanske blir lite trött och inte är vaken halva natten. Vill gärna komma upp i tid och slippa stressa till bussen hehe. Mer än så har jag inte att babbla om faktiskt så god natt på er alla så hörs vi imorgon.
 

Liborius

hoppas du slapp stressa till bussen idag^^

DATUM: 2013-01-10 | TID: 14:35:40
BLOGG/HEMSIDA: http://liborius.blogg.se
julia korecic

Har du varit i London? Har du några tips skulle de vara jätte snällt och kommentera något på mitt senaste inlägg. Ska dit om mindre än tve veckor, aldrig varit där innan så lite tips vad som finns "sevärdigheter" något som "måste" besökas". Kram

Svar: Tyvärr har jag aldrig varit i London, vill jätte gärna dit så tyvärr kan jag inte ge dig några tips på sevärdheter. Kram
Emma Berg

DATUM: 2013-01-10 | TID: 19:23:34
BLOGG/HEMSIDA: http://www.juuliakorecic.blogg.se
Felicia

åååh va gosiga mysisar, allt ser helt perfekt ut! kicka in på min blogg och hjälp mig välja väska? kram

Svar: Tack så mycket! Vet inte vad din blogg heter, står inte här i kommentaren. Kram
Emma Berg

DATUM: 2013-01-10 | TID: 19:27:21



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?