Sunday not so funday
2013-01-06 KL. 23:59:43 · KATEGORI: Every day

Halloj på er, sitter och ska se det sista avsnittet av gg s04, sen måste jag vänta på att sesong fem blir klar, men under tiden ska jag nog läsa en massa ut femtio nyanser av honom. 
Annarss, ja har inte gjort mycket idag faktiskt. Bara varit hemma och slappat, imorgon är jag ledig från skolan meddans vissa börjar igen imorgon och jag har redan planerat dagen. Har lite tvätt att ta hand om, ska även sola och gymma och hinna träffa Alice en snabbis. Så klockan är ställd på 9, ska försöka komma upp iaf innan tio så jag hinner med allt under tiden skolkortet fungerar på bussarna. Lite sparsam får man ju vara haha. 
 
Nej nu ska jag fortsätta mitt gg tittande och avsluta med lite läsning tills jag blir trött och somnar. Har tänkt så mycket de senaste nätterna när jag ska sova vilket gör att jag ligger vaken i evigheter och pratar med mig själv i mitt huvud. Så det är bättre att trötta ut mig själv innan jag bestämmer mig för att släcka ner och försöka sova. 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?