Someday
2013-01-11 KL. 20:47:54 · KATEGORI: Every day

Godkväll kära ni, efter skolan gick jag snabbt och kollade om tröjan var kvar men tyvärr var den inte det, men den skulle komma in snart igen. Var hemma vid fyra tiden och försökte ta nån bild på ootd men inga bilder blev bra alls. Min kamera börjar bli lite knäpp när det gäller fokusen. 
 
Nu under kvällen var jag och mamma och handlade lite frukt och köpte även med oss en pizza, myskväll står på schemat. Har precis gjort klart fruktsalladen så den står i kylen och när den är kall nog blir det fredags "godis"! 
Imorgon ska jag hinna en runda till gymmet men vad jag ska träna får jag se, kanske finns något roligt pass?
Vi hörs iaf, ha en bra fredagskväll! ♥
 
Btw, jag svarar på era kommentarer i samma inlägg nedanför er egna, så kolla gärna där så ser ni mitt svar till er!
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?