Shine brigh
2013-01-08 KL. 14:06:15 · KATEGORI: Every day

Goddagens på er alla, hoppas alla ni som hade skola idag komm upp i tid, det gjorde faktiskt jag. Tog ett tag men ville inte komma sent första dagen.
Hade media lektion idag men vi har nyss påbörjat en fotouppgift som gjorde att man fick gå hem och fota sina bilder om man ville. Så jag drog mig direkt från skolan till gymmet för att maffigt ben och rump pass som verkligen tog kål på mig. Redan nu känner jag av träningsvärken så det kan ju bli intressant att gå i alla trappor imorgon.
 
Så nu ligger jag helt död i sängen och försöker hålla mig vaken så jag kan somna i tid ikväll. Resten av kvällen/dagen har jag inget planerat, orkar verkligen inte röra mig någonstans mer idag haha. 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?