Payphone
2013-01-31 KL. 18:34:00 · KATEGORI: Every day

Hejsan alla finisar, hoppas allt är bra med er alla idag! Vaknade 20 min innan jag skulle gå till bussen men det hann jag ändå, hade idrott som gick sådär, lyssna på detta asså; spelade lacrosse idag, men eftersom jag och idrott inte riktigt går ihop så fick jag ju såklart bollen i huvudet. Inte en gång, utan två. HAHAHA. Dog utav skratt helt seriöst! Aja, rätt seg dag i skolan, men vid fyra fick vi sluta och då träffade jag Josse lite snabbt innan jag skulle bege mig hem. 
Så nu har jag varit hemma i ca 15 min och satt i lite ricinolja och ska glo lite gg nu. Hörs senare! 
 
 Eftersom skolan ger oss världens mest efterblivna data så blir det ingen bild nu, har testat i 30 min nu. Ger upp. 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?