Need someting better
2013-01-30 KL. 21:52:50 · KATEGORI: Every day

Godkväll på er, skoldagen gick bra idag, fick sluta redan vid kvart över tre och jag var hemma vid fyra tiden. Åt lite och vilade upp mig. Ge mig sportlov nununu! Är konstant trött hela tiden och jag behöver få sova ut helt och hållet. 
 
Nog om det, skulle ta bussen in till bårslöv från mig (för lat för att gå hela vägen/blev stressad) och bussen hinner alltid in i tid tills gula bussen kommer 40. Men såklart så är bussen sen som jag ska ta, men ber chauffören stanna lite tidigare så att den gula bussen också stanna vilket hade gjort att jag hunnit med den. "Fixar jag" säger den tröga chauffören. Men HAN FORTSÄTTER KÖRA. Jä*la blåsta människa. Försökte springa ikapp bussen men han såg inte mig och körde iväg. Så fick gå till hållplatsen i blåsten och kylan, där satt jag i 30min och väntade. Allt bara för att Skånetrafiken aldrig håller sina busstider. 
 
Väl på andra bussen åkte jag till gymmet, tränade ben/rumpa och jag kunde knappt gå efteråt = världens träningsvärk imorgon. Kom hem nu vid nio, har ätit lite kesella med havrepuffar och nu ska jag faktiskt sätta igång gg och försöka somna i tid idag. God natt! ♥
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?