Man inser snabbt vilka som verkligen är falska vänner
2013-01-06 KL. 15:31:42 · KATEGORI: Every day

Under 2012s tid lärde vi nog alla känna en hel del folk. Man tror alltid det bästa om sina vänner då man inte vill tro illa om dem. Men det kommer en tid då man faktiskt inser vilka som är falska vänner och vilka som alltid kommer ställa upp för dig, oavsätt vad. 
Det kan vara en vän du verkligen inte ville förlora men förlora hellre den personen som är fake mot dig och ha kvar dina äkta vänner.
 
Jag själv har nu insett vilka människor jag ska stänga ute, vill dom mig något så vet dom var dom kan nå mig. Det är inte det roligaste att inse att vissa inte bryr sig, totalt ignorerar en men jag behöver inga såna "vänner". Man kan bli ledsen och sårad då man förväntar sig mer från vissa, men man kan inte ändra på någon annans personlighet. 
 
 
Jag tänker istället ta vara på mina riktiga vänner, visa för dem hur mycker jag bryr mig om dom och spendera all min tid med personer som bryr sig lika mycket om mig som jag gör för dom. Så jag tänker inte slösa tid detta året på falska vänner, nejnej. 
Strunta i folk som bara finns för dig när du själv hör av dig till dom, äkta vänskap kommer från båda håll. 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?