HAPPINESS
2013-01-24 KL. 23:39:20 · KATEGORI: Every day

Just nu har jag kommit till en punkt då allting bara flyter på i livet och jag är faktiskt väldigt glad och lycklig. 
Skolan är grym och soft, klassen är fantastisk och jag känner att mina tre år på gymnasiet kommer bli grymma. Just idag var en sån dag då alla var glada, alla skrattade och inga sura miner. Livet leker! 
Kämpar på med min träning, har blivit lite fusk nu i januari men efter månaden är slut blir det strikta regler, hård träning och bra kost är en bra kombo för den perfekta beach bodyn som jag suktar efter. Det är inte att jag ska gå ner en massa kilo, jag vill få en fast slimmad kropp för att få alla med på det. 
 
2012 var ett år som gick upp och ner, men jag känner att nu när januari snart är slut måste jag verkligen säga att starten på året var varit super bra. Inga sad faces detta året, ja shit happens men se det positiva i saker och våga ta emot kritik. Våga inse att du inte alltid har rätt, ingen är perfekt och alla har vi saker i vår personlighet man kan ändra. Sen om man själv inte ser det så finns det vänner som kan berätta för dig om hur saker och ting ses från andras ögon vilket vi aldrig kommer få uppleva själva. Så varför inte då passa på och tänka till lite och se om det stämmer?
Jag har bestämt att 2013 ska bli ett bra år, för att jag tänker göra det till ett bra år.
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?