Finally found you
2013-01-08 KL. 16:13:06 · KATEGORI: Every day

Hejhopp igen, har piggnat till lite nu, och beslutat mig för att ta en tur in till stan en snabbis för att sola, annars lär jag väl bara gå ner till kylskåpet hela tiden och sukta efter en massa onyttigheter. Även om vi inte har något men måste sluta små äta hela tiden höhö. Så drog snabbt på mig myskläder och ska snart bege mig till bussen mot värmen!
Vi hörs, puss ♥
 
 

julia korecic

Ny design! Fynd på redan, Collage på hm's spring kollektion,Tillbaka block på 2012 med massa frågor, Hjälp mig välja, svart eller vit? Riktigt bra tips på låt, remixad med 2012 låtar,Kommentarer och svar, Snart London och nyprslöften kommer ut på bloggen! kanske något låter intressant? försöker få igång bloggen igen. så kika in, förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

Svar: Jätte fin blogg, kommer checka in den fler gånger, hoppas du stannar här!
Emma Berg

DATUM: 2013-01-08 | TID: 20:40:11
BLOGG/HEMSIDA: http://www.juuliakorecic.blogg.se
julia

Kolla gärna in på min blogg som handlar om min vardag och foto, skulle vara jätte roligt!
Jag gör också gratis designer!
Photoojuliaa.blog.se

Svar: Fin blogg!
Emma Berg

DATUM: 2013-01-08 | TID: 21:35:58
BLOGG/HEMSIDA: http://photoojuliaa.blogg.se



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?