Everything about you gets me high
2013-01-20 KL. 10:34:43 · KATEGORI: Every day

Godmorgon godingar, hoppas ni sovit gott osv, jag vaknade runt nio tiden och har käkat en god frukost. Idag SKA jag städa mitt rum, börjar nog efter detta inlägget faktiskt. Vill hinna med att träna idag också, får se om jag sticker dit med pappa annars får jag väl ta bussen i det iskalla vädret.. 
 
Ska även ha en ta-hand-om-mig dag, ansiktsmask och målning av naglarna står även på schemat för dagen så jag har rätt fullt upp helt enkelt, så vi får höras när jag hinner idag.
 
 

Lova

fina bilder, har du tagit dom?:D

Svar: Tack så mycket, ja det är jag som tagit dom :)
Emma Berg

DATUM: 2013-01-20 | TID: 15:32:23
BLOGG/HEMSIDA: http://lova.blogg.se



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?