Bekännelser
2013-01-11 KL. 10:23:33 · KATEGORI: Bekännelser

Nu förtiden är jag jätte noga med bilderna jag ska lägga ut på bloggen, kan inte lägga ut en ful suddig mobilbild utan det ska vara fina välfotograferade bilder.
 
Jag gillar inte att åka tåg själv, blir alltid rädd att något ska hända eller att jag råkat hoppa på fel tåg.
 
Jag är inte morgonpigg av mig, men brukar inte bli irriterad på morgonen även om jag är döds trött.
 
Innan jag började på lbs sökte jag först in på ett ridgymnasie, men ångrade mig och gjorde omval. Ville inte hålla på med hästar dag in och dag ut. 
 
Jag har aldrig åkt ambulans i hela mitt liv.
 
Kakor har alltid varit min svaghet haha, ända sen jag var liten har jag alltid älskat kakor.
 
När det gäller mat är jag väldigt, väldigt kräsen av mig.
 
Jag älskar verkligen att baka, men bakar oftast bara muffins och kärleksmumms för det är det jag kan bäst.
 
Jag tycker ljusa blusar/toppar/tröjor är finare än svarta och mörka. Men när det gäller byxor gillar jag bäst mörka. 
 
Om jag bara är hemma en hel dag blir jag mer sugen på sötsaker och mat hela tiden för jag oftast är uttråkad hemma.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?