Turbulence
2013-12-19 KL. 23:08:46 · KATEGORI: Every day

 
Hej på er, som vanligt är jag världens sämsta bloggare men jag orkar inte blogga hela tiden. Behöver ta en massa nya bilder men det är ju mörkt hela tiden så det hinner jag aldrig.. Aja, igår var jag i skolan för att plugga matte från 10-14, kom hem snabbt och hann käka innan jag fick springa till bussen för att hinna till jobb. Helt ärligt så för första gången hade jag riktigt kul på jobb igår, tiden bara flög iväg och sen helt plötligt fick jag sluta. Så det ska vara! Kom hem vid åtta, kollade en film på tv innan jag skulle kolla alla PH avsnitt från veckan. 
 
Somnade dock inte förrän vid halv tre, tre.. Så jag var ju lagom trött imorse och jag hade tänkt vara i skolan vid nio, men så blev det inte. Kom till skolan tio istället, satt och pluggade på matten med Erika tills vi började och fy fan vad jag är stolt över mig själv! Kunde faktiskt nästan allt på provet (Haha, E-uppgifterna men ändå!) Och klarar provet, jag som annars har supersvårt för matte.. Hur som helst, kom hem och vilade 1h på soffan och sen har jag mest bara fortsatt på vilo-läge hela kvällen. En go dusch och ett härligt fotbad avslutar min kväll, jullov imorgon - klagar absolut inte!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?