Tuesday
2013-12-17 KL. 20:11:00 · KATEGORI: Every day

En standard yogiboost bild, ett måste!
 
Hej på er, skulle ju egentligen gjort klart mitt arbete igår men jag total fastnade så jag bestämde mig för att åka in till skolan och få hjälp från min lärare. Blev sen klar vid elva tiden och 1h senare åkte jag och Alice till väla för att leta julklappar. Hittade inget eftersom jag inte visste exakt vad jag ska köpa orkade jag inte leta haha, så får göra det en annan dag igen. Köpte dock ett nytt puder och ett nagelack. 
Nu ska jag göra klart det sista av min engelska, sen plugga lite matte men åker ändå in tidigare till skolan för att plugga ännu mer innan mitt prov. 
 
Sitter förresten med en sån svart ansiktsmask, lite läskigt men hoppas det hjälper!

Rebecca

uppdatera :(

Svar: Nuså! :D
Emma Berg

DATUM: 2013-12-19 | TID: 23:02:24
BLOGG/HEMSIDA: http://rmphotos.blogg.se



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?