Stop holding your breath
2013-12-16 KL. 23:26:13 · KATEGORI: Every day

Mötte upp Josse i stan vid fem en stund, blev lite snack på mc innan jag skulle ta bussen till maxi för att hämta ut min klänning. Såklart var bussen dit sen, kommer in på maxi 26 (bussen hem går 33 och är sista bussen hem därifrån), personalen segar som fan och jag kommer ut till hållplatsen 2min för sent.. 
Försökte ringa mamma flertalet gånger men hon svarade inte, så jag fick helt enkelt promenera hem, i 40-45 min, 4km. Inte det roligaste men det regnade ialla fall inte om man ska se det som en positiv sak? 
 
Annars har jag bara suttit med historian, som verkligen är riktigt segt men är snart klar med den och då ska jag göra min book report snabbt så jag kan vara ledig imorgon. Så ja, no time to blog, vi hörs! ♥
 
 

Lala

Vad ska du ha på dig på nyår?

Svar: Kommer lägga ut några sneak-peaks på min klänning i veckan, men hur den sitter på visar jag lite innan nyår bara :)
Emma Berg

DATUM: 2013-12-17 | TID: 18:38:04



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?