Lördag
2013-12-28 KL. 18:20:43 · KATEGORI: Every day

Mötte upp Josse i stan i förrigår innan vi åkte till väla. Fick med mig en del saker, (kan försöka hinna fota imorgon när det är ljust ute) Efter några timmar på väla åkte vi in till stan för att kolla efter några saker där innan jag åkte hem. Var hemma vid fyra och firade min lillasyster som blev hela 3år. Helt sjukt för den delen att tiden går så fort! Sen vid fem blev jag hämtad av Rebecca för att åka ut till andra Josse där vi tjejer skulle ha julklappsleken. Hade en rolig kväll innan jag kom hem lite efter tolv och då däckade jag direkt.
 
Igår blev jag tvingad att gå på min farbrors pass halv tio, så klockan nio var jag på gymmet och gick lite på löpbandet innan ett grit pass. Grymt jobbigt var det eftersom jag inte tränat på flera veckor och helt seriöst kände jag mig illamående haha. Trodde verkligen att jag skulle spy mot slutet av passet! Klarade mig igenom det ändå, hem snabbt för lite käk och en dusch innan jag tog bussen till stan för en catch up fika med Emma. När hon skulle vidare mot väla åkte jag hem, somnade en stund och vid sex tiden åkte jag till Matilda där vi snackade en hel del, köpte godis och kollade skräckfilm. 
Idag har jag bara jobbat och sovit haha, så nu ska jag snart ner i duschen och se vad som händer ikväll.
 
Lite saknad/pepp bilder till träningen, ska bli så skönt att komma igång på riktigt igen!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?